رسمی ترین مقالات درباره طراحی سایت شرکتی رسمی ترین مقالات درباره طراحی سایت شرکتی .

رسمی ترین مقالات درباره طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای و سریع


امروزه فروش آنلاین خیلی طراحی سایت شرکتی  کاربردی خیس و به صرفه خیس از فروش حضوری میباشد. تصور کنید شما محصولاتتان را با فایده روستا برابری فارغ از خرج کرایه دکان، پرداخت دستمزد فروشنده و صرف مدت به سراسر مرز و بوم بفروشید. طراحی وب فروشگاهی میتواند کاربردی ترین رویکرد برای حضور شما در عرصه فروش آنلاین باشد. در آغاز ممکن میباشد شما طرحی برای ساخت‌و‌ساز دکان اینترنتی داشته باشید، همینطور این تصمیم را گرفته باشید که چه محصولاتی را میخواهید بفروشید. حال پیرو طراحی وب فروشگاهی تان می‌باشید، این مرحله قادر است برای شما سخت باشد به این دلیل که کشف کردن طراح سایتی که بتواند غرض شمارا بازبینی نماید و در هنگامی مطلوب با شایسته ترین کیفیت را ارائه دهد کاری طاقت فرسا میباشد به این ترتیب شما چنانچه تا کنون تجربه ای در فروش آنلاین نداشته اید بایستی نکات مهمی در طراحی وب سایت را بدانید و آنگاه در‌پی متخصصی باشید تا بتواند در این مورد به شما یاری دهد.

 

نکات اساسی در طراحی وب فروشگاهی ماهر
ساخت وب سایت فروشگاهی می بایست خیلی ظریف انجام بگیرد تا شم امنیت و تجربه ی خیر درذهن بازدیدکنندگانتان ساخت نماید ، هرچقدر که برخورد بهتری کسب فرمائید کسب و کارتان رونق بیشتری میگیرد. درین نوشته ی علمی مهم‌ترین نکات در طراحی وب سایت فروشگاهی را در اختیارتان میگذاریم.

 

1- پباده سازی مخاطب پسندانه و دسترسی سهل وآسان درسایت

فرض فرمایید وارد فروشگاهی میشوید که بسیار نا مرتب و بیشتر کالاها در قفسه های بالایی فارغ از ترتیب و نظم قرار گرفته باشند، احتمالا شما آن مغازه را شکاف میکنید. در حالتی‌که وب سایت شما هم نامرتب و فارغ از نظم پباده سازی گردد حس نیکی به بازدیدکنندگانتان نمی دهد و احتمالا یک تجربه و آشنایی نا خوشایندی در ذهن کاربرتان ساخت و ساز می نماید. بدین ترتیب طراحی وب شما بایستی خیلی ظریف باشد تا خریدارانتان مسیری بی آلایش و روشنی طی نمایند.

پباده سازی یک ساختار منظم و تروتمیز تنها با تعدادی دسته مهم در بالای کاغذ (نوار ورقه) می‌تواند سبب ساز این گردد که بازدیدکنندگانتان به راحتی محصول ها گزینه نظرشان را پیدا نمایند. همینطور به کار گیری از منوهای کشویی را نیز در لحاظ بگیرید تا مشتری بعداز تعیین اول خویش ، آیتم های بیشتری را مشاهده نماید. مثلا شما در ادامه خرید یک ماشین تصحیح شکل می‌باشید هنگامی وارد وبسایت گزینه نظرتان میشوید در آغاز به نصیب دسته بندی کالاها در نوار بالایی تارنما می‌روید بعد از آن منویی کشویی برای شما گشوده می‌گردد که مشتمل بر دسته بندی های گوناگون کالاهای جان دار در تارنما میباشد. شما بایستی در بخش آرایشی، بهداشتی و تندرست به نصیب اسباب و اثاث فردی برقی بروید و کالای گزینه نظرتان را به راحتی پیدا فرمایید.

همینطور وجود بخش سرچ هم میتواند خیلی کاربردی باشد و کاربرتان به راحتی با یک سرچ بی آلایش به متاع آیتم نظرش دست پیدا نماید.

2- قابلیت گفت‌و‌گو آنلاین

فرض نمائید بازدیدکننده ی شما وارد سایتتان می گردد و برای خرید، تعدادی پرسش در ذهنش پیش می‌آید و ممکن میباشد موقعیتی نداشته باشد که با پشتیبانی تماس حاصل نمایید یا این که چشم به راه پاسخ ایمیلتان باشد به این ترتیب در حالتی که یک قسمت گفتگوی آنلاین باشد تا به سوالاتش خیلی سریع پاسخ بدهد میتواند برایش خیلی خوش آیند باشد. چت آنلاین می‌تواند تحت عنوان یک کارمند از صمیم قلب و زرنگ در تارنما شما کار نماید، و به مصرف کنندگانتان این اطمینان را میدهد که اشخاص حقیقی وواقعی در وب سایت شما وجود دارا‌هستند و خرسند می باشند که میتوانند بهشان در خرید امداد نمایند. این یکی‌از شایسته ترین طرز ها برای جلب اطمینان خریداران میباشد تا بتوانند به شما اعتماد نمایند و از این نترسند که نکند سایتتان کلاهبراداری باشد.

 

3- از محصولاتتان ماهر عکاسی فرمائید

مطمئنا هیچ کسی قصد به خرید کالایی در تارنما شما ندارد که هیچ عکسی از آن درج نشده یا این که بدرستی عکاسی نشده باشد. از جمله در خرید پوشاک بصورت حضوری، خریداران میتوانند به راحتی کالا پارچه را لمس نمایند آنرا بپوشند و با بقیه تولیدها مقایسه نمایند ولی در خرید با اینترنت این قابلیت نیست به این ترتیب عکاسی از تولید ها شما می بایست به حدی ماهر باشد تا بتواند لحاظ خریدارتان را جلب نماید و آنان‌را برای خرید هرچه زودتر جنس ترقیب نماید.

4- مارک سازی و جلب لحاظ مشتری ها

امروزه مصرف کنندگان معمولاً هنگام خرید آنلاین در‌پی سایتی می‌روند که بین جامعه دارای شهرت خیس میباشد. سایتی که بتواند حیث جمعی مثبتی با سرویس ها بخصوصی داشته باشد خیلی برنده خیس میباشد. شما با یک‌سری نحوه می‌توانید حضور پررنگی بین خریداران داشته باشید مثل به کار گیری از شبکه‌های‌مردمی، برگذاری مسابقات و تبلیغات، به کار گیری از طریق های seo و سئو موتور کاوش، ساخت و ساز برنامه، ریپورتاژ و..

 

طراحی وب فروشگاهی چه خصوصیت هایی بایستی دربر داشته باشد؟
داشتن یکسری خصوصیت بخصوص می‌تواند به بالا بردن تارنما شما یاری دهد که‌این خصوصیات دربرگیرنده:

1- برگه ی تماس با ما و درخصوص ما

2- قابلیت و امکان تولید پنل کاربری برای مشتریان و تثبیت مشخصاتشان

3- ارسال پستی به سراسر مملکت در کمترین دوران و هزینه

4- درج تخفیف و سفارش های ویژه

5- پشتیبانی 24 ساعته

6- پباده سازی ریسپانسیو

7- سبد خرید مال

8- درج ویژگی ها بدون نقص جنس مانند ارزش، فرآورده، خصوصیت و...

در صورتی‌که پیرو ساخت سایت فروشگاهی با ارزش معدود و تخصصی می‌باشید ما تارنما ره اینترنت را به شما توصیه میدهیم که با مثال فعالیت های بخصوصش، ماهر بودن قاب پباده سازی و اپلیکیشن نویسیش را به ثابت رسانده میباشد.


برچسب: طراحی سایت شرکتی،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۵:۳۵ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)