رسمی ترین مقالات درباره طراحی سایت شرکتی رسمی ترین مقالات درباره طراحی سایت شرکتی .

رسمی ترین مقالات درباره طراحی سایت شرکتی

طراحی بهترین فرم برای وب سایت


در اکثر زمان ها مورد ها یک فرم قسمت فعال طراحی سایت شرکتی   تارنما میباشد. کل کاری که در قضیه ارائه تولیدات و سرویس ها خویش مینمایید به یک فرم ختم می گردد. به هم ادله طراحی وب دارکوب به پباده سازی فرم های خویش اهمیت اکثری قائل میشود. فرم ها را باید از اسپم ها و هکرها امن ساخت و ساز. ظواهر فرم بایستی تر و تمیز و استفاده کننده پسند باشد و تمامی چیز در مکان خویش قرار گیرد. با ارزیابی ظریف فرم شایسته ترین فرمی که تا کنون پباده سازی کرده ایم را تولید می‌نماییم.

 

عمل خیلی سنگینی وجود ندارد. کافی میباشد فرم خویش را بسیار معمولی و تروتمیز پباده سازی نمائید و این عمل سبب ساز ارتقاء لبریز کنندگان فرم میگردد. صرفا کافی میباشد این 15 ضابطه را در پباده سازی فرم انجام دهید.

15 ضابطه در پباده سازی فرم سایت
1. بهتر میباشد فیلدهای کمتری داشته باشید
هیچ کس مالامال کردن فرم را دوست ندارد، ولی آیا میدانستید هر فیلد ترازو اثر بخشی فرم را 17% زیر میاورد. مطالعات اکثری در این مورد انجام یافته که یک‌سری آیتم آن در قسمت تحت آمده:

یک فرم تماس با ما 11 فیلدی با فرم تماس با ما 4 فیلدی جایگزین شد و یوزرها 160% از فرم تماس با ما 4 فیلدی بیشتر استقبال نمودند
یک فرم 5 فیلدی 34% بیشتر از فرم 9 فیلدی به وسیله یوزرها کامل شدن گردیده
در تحقیقی بر روی 40000 تارنما یک فرم 3 فیلدی 17% بیشتر از یک فرم 4 فیلدی کامل شدن گردیده. این که تعداد فیلدها از گونه های متعدد (متن، باکس متن، لیست، رادیو، نظارت جعبه و ...) تاثیر بخش اعظمی بر روی ترازو کامل شدن کردن آن خواهد داشت.
2. فیلدهای اجباری را محدود فرمائید
تنها فیلدهایی که حقیقتا به آن احتیاج دارید را اجباری کنید. در یک تحقیق محاسبه گردیده که فیلد فرم تلفن اجباری 275% بر واحد سنجش اثر بخشی و کامل شدن فرم تاثیر نهاده. مدام فیلدهای اجباری را به وسیله آرم هایی معلوم معلوم فرمایید.

3. فرم را به طور تک ستونی پباده سازی کنید
فرم های تک ستونی سریعتر کامل شدن می شوند و برای استفاده کننده احساس بهتری خواهد داشت. معمولا فیلدها در ردیف دوم فراموش میگردند.

4. عنا وین را بالای فیلدها قرار دهید
قرار دادن تیتر فیلدها در بالای آن در حالتی که که قصد دارید یوزرها فرم را سریعتر کامل شدن کنند ایده بسیار جالبی هست. دیده بشر امکان جا به جا شدن از بالا به تحت را در 50 میلی ثانیه انجام می‌دهد البته به طور افقی را در زمان 250 میلی ثانیه انجام می‌دهد. ولی قرار دادن عنا وین باطن فیلد نیز آیتم قابل قبولی می‌باشد.

5. عنوان ها فیلدها بایستی به صدق عمل شوند
عملکرد نمائید برای فیلدهای خویش عنا وین صدق انتخای کنید و تا جایی که میتوانید این عنا وین را کوتاه در حیث بگیرید.

6. فرم را اعتبار سنجی سمت مخاطب فرمایید
اعتبار سنجی فرم را بعد از ارسال فرم مخاطب انجام ندهید و از JavaScript/HTML5 برای اکران خطای یوزرها در کنار فیلد به کار گیری فرمایید. توجه فرمائید تا فیلد متبوع مشخص و معلوم باشد و پیغام خطای آن نیز در کنار آن اکران داده خواهد شد. همینطور تنها مواقعی که به آن حقیقتا احتیاج دارید را اعتبار سنجی نمائید. اعتبار سنجی بسیار هم ممکن میباشد از کامل شدن فرم یوزرها بکاهد.

7. ورودی های فرم را محدود کنید
در حالتی‌که که قصد دارید استفاده کننده فیلدی را در فرمت خاصی از جمله xxx-xxx-xxxx کامل کند باید مخاطب را ناچار به‌این عمل کنید. به عنوان مثال به مکان ساخت‌و‌ساز تک جعبه برای فیلد تاریخ بهتر میباشد به استفاده کننده روز‌نگار اکران داده گردد تا استفاده کننده تاریخ را تعیین کند.

8. ورودی های پیش فرض در فرم قرار دهید
برای یوزرها ورودی پیش فرض اکران دهید تا استفاده کننده سریعا متوجه گردد چه نوع ورودی بایستی وارد فرمائید. انجام این فعالیت مخصوصا برای یوزرها گوشی بسیار مطلوب میباشد تحت آنان در شیت کوچک خویش راحتر متوجه فیلدی که باید وارد کنند میگردند.

 

 


برچسب: طراحی سایت شرکتی،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۸:۵۴ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)