اما چگونه می توانیم تا برای لینک های مورد نظر UTM درست کنیم؟
اینک این پارامترها طراحی سایت شرکتی چیزهایی میباشند؟
بگذارید از مبنا و یا این که از نخست استارت کنیم.
یک پارامتر UTM، یک تگ میباشد که در انتها URL افزوده میشود و زمانی که بر روی آن کلیک میشود، داده را به گوگل آنالیتیکس برده و به شما این اذن را میدهد تا بفهمید که کدام استراتژی بکار برده تاثیرگذاری بیشتری داراست.
۵ پارامتر کلیدی وجود دارااست که برای ردیابی کردن کمپین های تبلیغاتی از روش گوگل آنالتیک به کار گیری میشود.
۵ پارامتر کلیدی در UTM
برای اینکه بتوانید UTM را برای کمپین های تبلیغاتی خویش ساخت فرمائید می بایست در آغاز وارد وبسایت ذیل گردید:
«https://www.utm-tag-builder.com/»
5 پارامتر کلیدی در UTM
همان طور که میدانید همه عمل هایی که بر روی وب سایت انجام میدهیم برهان اساسی آن ارتقاء ورودی استفاده کننده به تارنما و مهمتر از آن بهبود سئوی آن هست.
در حالتیکه رغبت دارید تا در امر سئوی تارنما داده ها بیشتری را کسب نمائید، بر روی پیوند تحت کلیک نمایید.
«یادگرفتن seo و seo تارنما»
پارامترهای الزامی در UTM
UTM_SOURCE : نشان دهنده اینست که ترافیک از کجا وارد تارنما میگردد.
UTM_medium : این پارامتر قرار میباشد بدین پرسش پاسخ میدهد که «به چه روشی ترافیک تولید میشود؟». ممکن میباشد برای اینکه ترافیک تارنما خویش را ارتقا دهید، از گونه های طریق های تبلیغاتی به کار گیری فرمایید،مانند تبلیغات cpc و یا این که تبلیغات بنری.
UTM_campaign :این پارامتر به سؤال «چه هنگامی ترافیک تاسیس شده است؟» پاسخ می دهد. با افزودن این پارامتر، متوجه خواهید شد که ترافیک بوجود آمده، در کدام کمپین تبلیغاتی تاسیس شده است. برای مثال شما برای تبلیغ تولید ها زیبایی، تیتر کمپین خویش را beauty قرار میدهید و وقتی که در حالا چک لینک و پیوندهای خویش میباشید، با مشاهده واژهی beauty متوجه میشوید که برای این کمپین تبلیغاتی، پیوند متبوع را ارسال کردهاید.
پارامترهای ازروی میل در UTM
UTM_term : این پارامتر برای شناسایی لغت ها کلیدی به کارگیری می شود. زمانیکه که عبارات کلیدی خاصی را برای تبلیغات خویش تعیین نموده اید، از روش این پارامتر میتوانید تا آمار لغت ها کلیدی را خویش را ردیابی فرمایید.
UTM_content : این پارامتر به شما نشان خواهد اعطا کرد که ترافیک ساختوساز گردیده در اینترنتتارنما شما به چه دلیلی پیش آمده میباشد. از جمله، زمانیکه که محتوایی در دو تارنما خبری متعدد نشر داده اید و میخواهید متوجه گردید که کدام وب سایت برخورد بیشتری را برای وب سایت شما ساختوساز کرده اند، از این پارامتر به کارگیری می گردد.
برچسب: طراحی سایت شرکتی،