رسمی ترین مقالات درباره طراحی سایت شرکتی رسمی ترین مقالات درباره طراحی سایت شرکتی .

رسمی ترین مقالات درباره طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت ها برای تکمیل روند خرید، نیاز به ثبت نام مشتریهای در طراحی سایت دارا بودند


طراحی وب ها برای کامل شدن طراحی سایت شرکتی  فرآیند خرید، نیاز به نام نویسی مشتریهای در ساخت وب سایت دارا بودند

در مقابل، ۲۴ درصد از طراحی وب سایت ها در وقتی که سفارشی در درحال حاضر تثبیت شدن بود، اذن پرداخت را فورا به مشتریهای نمی دادند، بلکه آنان را ناچار می ساخت‌و‌ساز کردند تا در ساخت سایت شان نام نویسی کنند.

سونی یکی ۲۴ درصد طراحی وب هایی میباشد که هنگام تثبیت توصیه، از مشتریهای وب سایت خویش میخواهد تا در طراحی وب سایت نام نویسی کنند.

در مطالعات کاربردی بودن شیت پرداخت طراحی وب سایت، عوارض اکثری شناخته شد که به چه دلیلی مشتریهای ساخت سایت از این که ناچار به ساخت‌و‌ساز حساب در طی تثبیت توصیه می‌شوند، غمگین و عصبی میباشند. ما با برخی از آن‌ها سخن کردیم و دریافتیم که گشوده هم سبک خیالی و یا این که شیوه اندیشه آنها ساخت‌و‌ساز حساب= روزنامه میباشد. یافته هایی که از حرف با این مشتریهای وبسایت به دست آوردیم، بنابراین میباشد:

۱٫نام نویسی برای تولید اکانت کاربری به معنای مرحله های بیشتر و بخش های بیشتر مو جود در فرم برای خرید از تارنما میباشد- که غالبا مدت بیشتری را نیز می طلبد.

۲٫اکثر مشتریهای طراحی وب سایت دارنده اسم کاربری و راز عبور بخش اعظمی می باشند که بایست به ذهن داشته باشند و از به خیال سپردن راز عبور دیگری ترس دارا‌هستند.

۳٫زمانی که یک حساب ساخت میشود، مشتریهای تارنما می‌دانند که احتمال داراست داده ها شان ذخیره نشود و نیاز به لبریز نمودن دوباره فرم متبوع باشد.

۴٫ برخی مشتریهای وب سایت شعور نمی کنند که به چه دلیلی بایست برای خرید از طراحی وب سایت، اکانتی را در وب سایت بسازند. همان گونه که بعضا از آنها می‌گویند: "اینجانب نیاز ندارم برای هر چیزی که در طراحی وب خریداری می‌کنم، اکانتی را بسازم".

طراحی وب Nordstorm یک کدام از نمونه های ۷۸ درصدی طراحی وب سایت های زیر مطالعه میباشد که به مشتریهای تارنما خویش در طول پرداخت مال، جعبه نام نویسی در طراحی وب را به طور از روی اختیار برای آنان قابلیت پذیر می سازد.

زمانی که فرایند پرداخت سازش را برای مشتریهای تارنما خویش مهیا نمودید، احتمال داراست آن گاه و یا این که قبل از فرایند خرید، از مخاطبان وبسایت خویش بخواهید تا در شکل رغبت در وب سایت نام نویسی کنند. این آیتم میتواند با ساخت‌و‌ساز کردن یک بخش کوچک با شرح کوتاهی و یک بخش ازروی اختیار برای درج سر عبور باشد. در زمان این مطالعات، هیچ یک از این طراحی وب ها از این‌شیوه به کار گیری ننمودند و فقط برای مشتریهایی که از ساخت سایت استقبال کرده اند و مجددا به‌این وبسایت گشوده می‌شوند، آیتم نام نویسی در طراحی وب را به طور ازروی اختیار قرار داده بودند.

در صورتی‌که بخواهیم به‌این قضییه اعتنا کنیم که جعبه نام نویسی در طراحی وب بیشتر در کدام وبسایت ها میباشد، بایست به ساخت وب سایت های کسب و فعالیت الکترونیک اشاره داشته باشیم.

از ۲۳ پباده سازی سایتی که دارنده ۱ بیلیون دلار فروش آنلاین میباشند، ۳۵ درصد نیاز به نام نویسی مشتریهای وبسایت خویش دارا‌هستند، این در حالی میباشد که برای باقی طراحی وب هایی که کمتر از ۱ بیلیون دلار فروش آنلاین دارا بودند، صرفا ۲۱ درصد آن‌ها، هنگام خرید نمودن از مشتریهای خویش می خواستند تا در ساخت سایت نام نویسی کنند.


برچسب: طراحی سایت شرکتی،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۷:۱۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)